Záručná lehota pre produkty a registrácia

Naše produkty sú vyrábané s využitím tých najpokročilejších materiálov a spôsobov výroby. Dôkladne naše produkty testujeme, aby sme zaručili, že dosiahnu vynikajúce výsledky pri použití. Naše kontroly sú na vysokej úrovni, ale napriek tomu sa môže stať, že dôjde počas výrobného procesu k chybe.   

Ak nájdete chybu výroby alebo materiálu na výrobku Fiskars, reklamujte prosím tovar spolu s dokladom o nákupe u predajcu, kde bol zakúpený. Oznámenie musí byť predajcovi dané písomne a to do 30 dní, kedy došlo k odhaleniu problému. 

Predĺženú záručnú lehotu 25 rokov poskytujeme na nižšie uvedené prémiové rady výrobkov:

  • Sekery radu X 4. a 5. generácie (podmienené registráciou)
  • Sekery limitovanej edície 365
  • Sekery Norden
  • Náradie na prácu s pôdou Xact™
  • Nožnice PowerGear™ X
  • Nožnice Classic
  • Nože X-series™

Vašu sekeru radu X si prosím zaregistrujte počas prvých 30 dní od nákupu na aktiváciu predĺženej záruky.

Od januára 2018 netreba vykonávať registráciu predĺženej záruky pre sekery limitovanej edície 365, náradie Xact™ a nožnice PowerGear™ X.

Dĺžka záruky ostatných výrobkov:

  • 2 roky: kálačepalice
  • 10 rokov: sekery staršia ako 4. generácia – na porisko a spojenie čepele s poriskom pre v minulosti dodávané sekery, ktoré sa neregistrujú na webových stránkach Fiskars pre predĺženú záruku.
  • 5 rokov: všetko ostatné zo záhradného náradi
  • 5 rokov:  všetky kuchynské výrobky

Informácia o dĺžke poskytovanej záruky je vždy uvedená na karte príslušného výrobku. Pre registráciu výrobku preto, prosím, nasledujte informácie uvedené na tejto karte.

Dĺžky záručných lehôt sú platné len pre výrobky, zakúpené na území Českej a Slovenskej republiky.